REGULAMIN
REGULAMIN POSTANOWIENIA OGÓLNE
- W momencie dokonania rezerwacji i wpłaty zadatku umowę najmu uważa się za zawartą – pozostała część kwoty winna być uregulowana na 14 dni przed przyjazdem (jeśli nie ustalono inaczej). Brak wpłaty na 14 dni przed terminem przyjazdu powoduje anulowanie pobytu.
- Brak wpłaty zadatku po zarezerwowaniu w ciągu 24 godzin jest jednoznaczne z anulowaniem rezerwacji.
- Kwoty wpłacone nie podlegają zwrotowi – w wyjątkowych sytuacjach – z odpowiednim wyprzedzeniem można zmienić termin rezerwacji bez straty wpłaconego zadatku.
- Skrócenie pobytu z winy Gości nie skutkuje zwrotem opłaty za niewykorzystany pobyt.
- Do 14 dni przed przyjazdem, wynajmujący zobowiązany jest wpłacić 1000 zł tytułem kaucji zabezpieczającej. Za wszelkie zniszczenia powstałe podczas pobytu, kosztami ich usunięcia obciążona zostaje osoba widniejąca na umowie najmu solidarnie z osobą dokonującą wpłaty zadatku, jeśli to nie ta sama osoba.
- Na obiekcie obowiązuje zakaz używania otwartego ognia oraz całkowity zakaz rozpalania ognisk poza miejscami do tego przeznaczonymi. W przypadku złamania zakazu zostanie pobrana opłata w wysokości 500 zł.
- Właściciele Domu w Milówce nie ponoszą odpowiedzialności za urazy powstałe w wyniku korzystania ze wszelkich atrakcji na terenie posesji.
- Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godzinach od 22:00 do 6:00 oraz uszanowanie dobrosąsiedzkich stosunków.
- Doba hotelowa w domu rozpoczyna się w dniu przyjazdu o 16:00 a kończy o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.
- Przyjazd przed godz 16:00 możliwy jest tylko po wcześniejszym uzgodnieniu.
- Akceptujemy tylko grzeczne pieski, nie akceptujemy psów ras bojowych.
- W domu obowiązuje całkowity zakaz palenia.
- Dla zapewnienia bezpieczeństwa teren wokół budynku jest monitorowany.
- W przypadku złamania któregokolwiek punktu regulaminu, Goście mogą być poproszeni o natychmiastowe opuszczenie obiektu, bez możliwości zwrotu opłaty za niewykorzystany czas pobytu.
Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej również „RODO”), przekazuję Państwu informacje dotyczące przetwarzania przez nas danych osobowych.
Administrator danych
Administratorem Państwa danych osobowych (dalej zwany Administratorem danych) jest MIKO – Radosław Auguścik, ul. Pokoju 17, 40-859 Katowice, NIP 772-215-06-00
Dane kontaktowe Administratora danych
Administrator danych nie wyznaczył Inspektora ochrony danych, a więc we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych można uzyskać informacje, kontaktując się z Administratorem danych w następujący sposób:
1. listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora danych: MIKO – Radosław Auguścik, ul. Pokoju 17, 40-859 Katowice, NIP 772-215-06-00
2. e-mailowo przez adres: info@domwmilowce.pl
Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Państwa dane osobowe wykorzystywane są w następujących celach:
- zawarcie i wykonanie umowy o świadczenie usług wynajmu domu oraz świadczenia tych usług zgodnie z umową – podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- wykonanie ciążących na Administratorze danych obowiązków prawnych, między innymi wystawiania i przechowywania faktur i rachunków oraz innych dokumentów księgowych, udostępniania danych tzw. uprawnionym podmiotom – podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
- dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zawartej umowy o świadczenie usług wynajmu – podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- marketingu usług świadczonych przez Administratora danych – podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- zapewnienia bezpieczeństwa mienia, zdrowia i życia Administratora danych, pracowników Administratora danych oraz innych gości domu w Milówce – dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zawartej umowy o świadczenie usług – podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Okres przechowywania danych osobowych
Państwa dane osobowe będą przechowywane:
- przez okres trwania umowy o świadczenie usług wynajmu domu w Milówce oraz po zakończeniu trwania takiej umowy w celu pełnego rozliczenia się stron z warunków umowy, w tym do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z takiej umowy – 3 lata od rozwiązania umowy, a w zakresie rozliczeń z urzędem skarbowym przez okres przedawnienia zobowiązań podatkowych, tj. 5 lat od końca roku podatkowego, w którym pojawiła się konieczność zapłaty podatku z tytułu świadczonych na Państwa rzecz usług,
- do czasu wycofania Państwa zgody, w przypadku przetwarzania danych w oparciu o wyrażoną zgodę.
Odbiorcy danych
Będziemy przekazywać Państwa dane osobowe naszym dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, w tym dostawcom usług IT oraz dostawcom usług prawno-finansowych. Podmioty te przetwarzają dane na podstawie zawartej z nami umowy i wyłącznie zgodnie z naszymi poleceniami.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
Administrator danych nie zamierza przekazywać Państwa danych poza Europejski Obszar Gospodarczy, a więc obszar obejmujący kraje Unii Europejskiej, Norwegię, Lichtenstein i Islandię.
Państwa prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji
Podanie przez Państwo danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem zawarcia umowy.
Aby skorzystać z powyższych praw, prosimy o kontakt w wyżej określony sposób.
TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Usługobiorcy przysługuje prawo składania reklamacji w sprawach dotyczących Usług lub Zamówienia.
- 2. Reklamacje mogą być składane w jednej z poniższych form:
- pisemnej przesyłając przesyłkę pocztową na adres siedziby Usługodawcy,
- ustnej składając telefonicznie za pośrednictwem numeru telefonu podanego na stronie www.domwmilowce.pl,
- elektronicznej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej na adres info@domwmilowce.pl
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać następujące dane:
- oznaczenie Usługobiorcy (imię, nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, numer telefonu)
- opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji; c) żądanie Klienta / Usługobiorcy w zakresie sposobu rozpatrzenia reklamacji;
- określenie sposobu, w jaki Klient/ Usługobiorca chce uzyskać odpowiedź na złożoną reklamację;
- podpis Klienta – w przypadku składania reklamacji w formie pisemnej lub ustnej do protokołu.
- Zgłoszenia, które uniemożliwiają zidentyfikowanie Klienta/ Usługobiorcy nie podlegają rozpatrzeniu.
- Jeżeli w reklamacji zostały podane dane, które nie pozwalają jednoznacznie zidentyfikować Klienta/Usługobiorcy, to Usługodawcy przysługuje prawo skontaktowania się z Klientem/Usługobiorcą w celu ustalenia czy zgłasza on reklamację oraz jakie są jego zastrzeżenia i żądania.
Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian Regulaminu w dowolnym terminie.
- W przypadku zmiany Regulaminu, Usługodawca powiadamia zarejestrowanych Klientów wysyłając wiadomość na adres e-mail. Zmieniony Regulamin jest także zamieszczany na Stronie Internetowej Usługodawcy.
- Korzystanie przez Klienta ze Strony Internetowej po wprowadzeniu zmian do Regulaminu równoznaczne jest z ich zaakceptowaniem.
- Do spraw dotyczących Regulaminu stosuje się prawo polskie.